4 online marketing tools om jouw bedrijf een boost te geven

4 online marketing tools om jouw bedrijf een boost te geven

Goede hulpmiddelen kunnen veel toevoegen aan de routine van professionals die een online marketingstrategie beheren. Zowel in grote bedrijven als in het werk van ondernemers helpt software bij het automatiseren van taken, het toepassen van strategieën en het monitoren van het resultaat van webcampagnes. Zonder deze hulpmiddelen zou het praktisch onmogelijk zijn om productief te werken en doelen te bereiken. Praktisch, voor elke vraag van de online marketing routine is er een perfecte tool om te helpen bij het werk. Daarom is het van essentieel belang ze te kennen om de maximale prestaties te verkrijgen. Daarom hebben we dit artikel opgesteld met de beste online Marketing tools om de groei van jouw bedrijf te stimuleren. Kijk hier eens naar!

1. WordPress

WordPress is het belangrijkste CMS op de markt, dankzij zijn gemakkelijk te bedienen paneel, zijn integratie met diverse beheertools en, vooral, zijn enorme keuze aan plugins, betaald en gratis, die helpen om de routine van de Marketing professional beter te beheren. Om het te gebruiken, is het niet nodig een expert te zijn in ontwikkeling of programmeren. De interface is intuïtief en je kunt blogs, websites, e-commerce en zelfs portfolio's maken.

2. Google Analytics

Google Analytics is het beste analyse-instrument dat vandaag op de markt beschikbaar is en het Google-zegel toont al aan dat de gebruiker de beste functies tot zijn beschikking zal hebben. De tool integreert met sociale netwerken, websites, blogs en tal van andere Marketing automation tools, waardoor je monitoring van de meest uiteenlopende metrics kunt leveren. Met Analytics kunt je indicatoren aanmaken en volgen, altijd met een dashboard dat is aangepast aan verschillende sectoren en bedrijven. Google Analytics is een referentie in zijn categorie van hulpmiddelen.

3. Facebook Ads

Door een minimaal bedrag te betalen voor jouw reclame, kunnen Facebook Ads de zichtbaarheid van jouw inhoud in de nieuwsfeed versterken. Het meest geschikt in dit geval is de Pay-per-click functie, beschikbaar in Facebook Ads, waarmee je een groter aantal gesegmenteerde leads kunt bereiken, maar zonder er veel aan uit te hoeven geven.

4. Google Ads

Met Google Ads kunnen gebruikers advertenties promoten en aanmaken op twee netwerken: display en search. Dit maakt het mogelijk om meer zichtbaarheid te geven aan verschillende inhoud door banners en advertenties op het web te plaatsen. Google Ads is allesomvattend en helpt gebruikers hun budget per campagne te beheren en voor elke campagne specifieke acties te creëren met een hoge mate van organisatie, efficiëntie en resultaatmeting.